10th Windows on Haiti anniversary reunion!

Post Reply
Guysanto
Site Admin

10th Windows on Haiti anniversary reunion!

Post by Guysanto » Thu Jan 04, 2007 6:09 am

I would vote on not having an Ann Pale reunion this year to better prepare for the 10th WOH anniversary in April 2008, in 16 months, God willing.

Who would want to participate in this event?

Who would be willing to help organize it?

What would be the ideal location? (that will largely depend on the organizers, of course)

Is it too early to talk about it?

Will there be enough interest in the community?

What sort of celebration would be most appropriate?

Would YOU be willing to set aside some of YOUR TIME and/or other resources to contribute to the success of this event?

I pledge my own participation, but as with the first ANN PALE reunion, I would not take the lead in organizing this event. Even more so, I do not want it to be about me, but strictly about our online community.

Remember, dizan se pa dis jou (ten years is not ten days). It will be a major milestone. After that point, I would love to pass on the leadership/management of this online community to a younger, energetic, creative, progressive mind out there who will be ready for the challenge.

I am ready to retire somewhere that is very quiet, so I can raise dwarf rabbits. But Windows on Haiti should live on!

Would you prefer Windows on Haiti to fade into obscurity, as a distant memory? If not, are you willing to step up to the plate?

What is your favorite Windows on Haiti or Ann Pale story?

How best can you envision its 10 year celebration?

I want to be there and celebrate it with you!

(Almost as much as I want to celebrate the 50th anniversary of the Cuban revolution on January 1, 2009 and good riddance to George Bush, the puppet Emperor on January 20, 2009)

So, do YOU have something to say about all of this?

I know that you may do your best to embarrass me with your silence, but I am not easily embarrassed. So once again, I ask:

WHAT ABOUT A 10th WINDOWS ON HAITI ANNIVERSARY CELEBRATION?

Jwèt pou ou! (The ball is in your court.)

Tidodo

Post by Tidodo » Tue Jan 09, 2007 1:09 pm

Guy,

Sorry, it took that long to answer. YES, I will definitely help organizing regardless of the location. Count me among one of the organizers. By the way, it is a great idea and I hope all of the others who use the site will also show that they care about it by their presence at the reunion.

Thanks.

Guysanto
Site Admin

Post by Guysanto » Wed Jan 10, 2007 7:36 pm

Thank you, Tidodo!

You have already amply proven your talents as an organizer. I can't wait. I just hope that it will not be just you and me at the reunion. No one else seems interested at this point.

Serge

Post by Serge » Wed Jan 10, 2007 9:25 pm

Guy, I am only now reading your message. Of course I will participate, if only to forget how I had to curtail my participation the last time. I do not know yet what I can do, but definitely, count me in and I am going to start thinking about some possible things to do.

Serge

Frantz

Post by Frantz » Thu Jan 11, 2007 9:40 am

Guy wrote:
"I would vote on not having an Ann Pale reunion this year to better prepare for the 10th WOH anniversary in April 2008, in 16 months, God willing. '

A- Great idea! It makes perfect sense to commemorate WOH on its anniversary.

"Who would want to participate in this event?

A I would think everyone. And why not? The silent majority is probably smiling now at the thought of meeting the outspoken "braves" of WOH.

"Who would be willing to help organize it?"

A- Count me in pal! Hello hello Tidodo!! You did a tremendous job last year... :) .. Remember!

"What would be the ideal location? (that will largely depend on the
organizers, of course)"

A- Hard to answer. But I would love it to be in the Miami-Fort Lauderdale region...

"Is it too early to talk about it? "

A- Hell no! It takes months to plan and coordinate an event like this. Would-be participants need time to get their vacation schedules on track, save enough money for travel, etc...

"Will there be enough interest in the community? '

A- I want to believe many people will be interested. The silent majority could use the private "Post"" to communicate its interests. Could you please remind us on how to use it?

"Would YOU be willing to set aside some of YOUR TIME and/or other
resources to contribute to the success of this event? "

a- You bet I would. I try not to keep tab on the time anymore.. :)

"I am ready to retire somewhere that is very quiet, so I can raise
dwarf rabbits. But Windows on Haiti should live on! "

A- Do not worry Guy.. We have a space for you in sunny Florida... :)... I don't know about "dwarf rabbits" but you can plant and harvest tomatoes, mangoes, oranges, etc...

"Would you prefer Windows on Haiti to fade into obscurity, as a distant memory? If not, are you willing to step up to the plate?"

A-What are you talking about? Surfing WOH is part of my daily routine and I won't like to break it.

"What is your favorite Windows on Haiti or Ann Pale story?"

A- There are so many. Every window brings a unique interest. It is really hard for me to state the favorite one. But the World News and Ann Pale windows are looked at many times during the day.

Guysanto
Site Admin

Post by Guysanto » Sun Jan 14, 2007 5:59 pm

Editor's Note:
Justine panko anrejistre. Men annatandan li fe sa, li voye ti refleksyon sa yo ban mwen pou mwen kab pataje yo avek nou.

[quote]Mwen se yonn nan moun ki pa pale fasil yo. Men jodi a, m vle pote kek lide sou jan 10 zan WOH kapab fete.

Moun ki pote lide deja yo komanse reflechi pou oganize yon reinyon. M kwe se yon bon lide. Men kom li kle tout moun ki enterese a WOH yo pap kapab vwayaje, se pou nou panse a lot fason pou pemet pi fo moun patisipe. Gras a nouvo mwayen teknolojik yo, gen anpil bagay ki ka fet: videyo konferans, chita pale "on line", yon anket sou sa WOH reprezante pou Ayisyen epi tou pou etranje, avek an apre diskisyon sou rezilta anket la; nou kapab tou louvri yon bwat pou resevwa sijesyon sou sa ki ka fet pou fe sit la pi janm epi pou plis moun patisipe. M panse tou si gen anpil moun ki dako pou pote konkou yo kom oganizate, kapab gen rankont pou selebre WOH nan plizye kote (petet menm nan diferan peyi).

Nou pa bezwen tann Manager a pran retret li. Si gen jen ki vle bay yon koutmen, depi koulye a yo kapab prezante tet yo epi di ki konkou yo ka pote. Moun gen dwa sijere lot moun tou yo konnen ki serye epi ki gen anpil talan.

N ap kontinye reflechi sou kesyon an.
Justine[/quote]

Guysanto
Site Admin

Post by Guysanto » Sun Jan 14, 2007 10:28 pm

Un autre grand ami de Windows on Haiti a écrit:

[quote]Guy,

De tous les sites dédiés à Haiti, Windows on Haiti me parait le plus organisé et non moins attrayant dans sa présentation. […] Il serait bon que les Haitiens apprennent à apprendre ce qui est bon chez un autre Haitien, voire demander conseils auprès d'un autre qui nous est meilleur dans un domaine donné.

Pour le moment, Windows on Haiti reste, à mon humble avis, le site haitien de référence. J'ai aussi remarqué que le site parvient à attirer une large frange de l'élite haitienne de la diaspora, bien que j'ignore son impact en Haiti même parmi la petite crème qui a accès à l'internet. En écrivant ces lignes, je me demande comment cette fenêtre a pu s'ouvrir sur tant d'horizons. […] Comment a évolué en somme le site à son début? En écrivant ces lignes, je me suis arrêté pour vérifier s'il y avait une petite histoire du site, j'en ai vue aucune. Peut-être que cela n'a pas beaucoup d'importance. Je ne pense pas qu'elle soit futile non plus dans la mesure où elle montrerait le parcours et le travail accompli par les têtes pensantes et les mains invisibles derrière l'essor du site. Je me souviens d'un texte que tu avais présenté dans le forum et qui touchait le fonctionnement du site, les contributions diverses qui ne sont pas suffisantes, de même que le besoin de bénévoles.

Oui, je souhaite ardemment que Windows on Haiti tienne la barre pour les prochains cent ans. Et pourquoi pas? Un penseur a avancé une affirmation en relation à la révolution bolivarienne. Le monsieur a dit ceci: ‘‘une révolution qui ne sait pas se défendre n'en n'est pas une''. Cet observateur posait justement la question du suivi de cette vague révolutionnaire enclenchée par le chavisme. Est-ce l'affaire d'un homme ou bien les bases sont-elles posées pour que cette révolution suive son chemin advenant la suppression ou la mort du leader (Chavez)? Depuis que j'ai lu cette vérité historique cruelle, je m'en sers comme paramètre pour juger d'autres situations. C'est ainsi que je m'en sers pour avancer qu'une ‘‘organisation qui ne peut pas tracer des plans sur le très long terme n'en n'est pas une''. De même que j'ai dit, par rapport à l'occupation actuelle de notre pays qu' ‘‘un peuple qui ne peut pas sauvegarder sa souveraineté n'en n'est pas encore un''. Tu auras remarqué le terme ‘‘encore'' que je glisse ici et qui confère un sens bien particulier à ma déclaration.

Autrement dit, j'estime que toute organisation sérieuse regroupant des individus déterminés et motivés doit pouvoir résister à l'épreuve du temps. On dira que je rêve. Probablement oui. C'est pourquoi je me suis toujours démarqué du discours de certains de mes compatriotes qui n'arrêtent pas de rancir autour d'une question de racisme ou de blancs, qui serait responsable de tous nos maux. Or, tout ce qui devait nous préoccuper c'est de savoir ce que font les vrais militants haitiens et ailleurs pour empêcher que ces colons continuent de nous enfoncer dans la merde. Certains osent même nous dire en face qu'on ne peut rien faire sans le concours des ‘‘blancs''. Alors, je me dis en moi si tel est bien le cas, nous sommes une race de merdes. Nous sommes donc condamnés à rester esclaves jusqu'à la fin de l'histoire. Mais la tragédie en est que je ne rencontre pas encore grand monde (mes compatriotes ou mes frères d'ailleurs) qui pensent que nous pouvons et devons prendre notre destinée en main. D'ailleurs, les débats même sur Ann Pale attestent de ce fait. Combien d'intervenants dans ce forum assènent le discours à savoir qu'il appartient aux Africains, aux Haitiens d'établir leur respect dans le monde. Lorsque je brandis l'exemple de l'Asie, on me dit que ce n'est pas la même histoire, ce n'est pas le même contexte. Or, la constance qui définit l'Homme véritable, c'est la Volonté, la Détermination et le Sentiment d'appartenance (d'autres parleraient de la Conscience). Ces éléments ne sont propres à aucun peuple. Il s'agit de tout un état d'esprit qu'il faut inculquer chez les peuples. Et il n'y a pas d'autres voies pour élever les peuples de la poussière de l'Histoire.

Oui, je souhaite donc que Windows on Haiti porte le flambeau haitien le plus loin et le longtemps possible (cent ans et plus). En formulant ce vœu, je ne me place pas en dehors du réel ou du possible. Sauf que si tous les membres de cette organisation qu'est Windows on Haiti caressaient le même rêve, ce vœu paraitrait plus évident. Car à partir de ce moment-là, chacun apporterait sa conception dans l'élaboration de ce plan à très long terme. A l'occasion du dixième anniversaire de cet Excellent Site qui ne cesse de s'améliorer pour le plus grand plaisir des internautes haitiens, ce sera peut-être l'occasion de poser une telle question et de ramasser toutes les idées proposées.

Voilà Guy. J'espère ne pas avoir été trop long.

Excellent travail konbatan!

B.
[/quote]

jafrikayiti

Post by jafrikayiti » Mon Jan 15, 2007 10:23 am

Onè kanmarad,

Si mwen po ko di anyen sou koze reyinyon ak selebrasyon 10 zan Windowsonhaiti k ap brase la a, se paske nan fon kè mwen, mwen pa wè okenn fason pou mwen ta konsevwa yon selebrasyon konsa si se pa sou tè lakay pou li ta reyalize. Pou mwenmenm pa gen fèt posib, si apre 10 zan ap gade nan fenèt, nou pa demele n janbe fenèt la pou nou vin chita ansanm anba pye mango nan pandiassou, layite kò nou nan basen ble....ale brase lide ak frè ak sè ki te toujou anndan peyi a epi ki vin konnen egzistans Ayisyen ki lòt bò fenèt la (paregzanp kanmarad Pòtapiman yo ki monte sou entènèt gras a kout men kanmarad Padel te ba yo)...

Tout jan mwen kwè WoH merite fete. Men, si se Ayiti n ap reyini mwen pare pou mwen miltipliye efò mil fwa mil pou mwen ka reponn prezan - ak sekou Osiris.

Respè,

Jaf

Tidodo

Post by Tidodo » Tue Jan 16, 2007 12:09 pm

Jaf,

Logistik prepare fèt an Ayiti pa menm bagay ak prepare l endeyò Ayiti. M espere ou pap mete emosyon w avan rezon w!

Guysanto
Site Admin

Post by Guysanto » Tue Jan 16, 2007 1:42 pm

Tidodo, ann tann Jaf bay plis detay, paske m'sye kab fè aranjman ak OSIRIS AIRLINES pou li bay tikè avyon $99 pa tèt ale-retou. Lò sa nou pa menm bezwen panse Florida ditou. Osiris kab bay plis konkou toujou: bon jan transpò al Pandiassou (jan w konnen, Mòn Kabrit pa fè zanmitay ditou ak zo granmoun), bon jan pwoteksyon tou.

Sa-w gen pou di nan sa, Polo?

Pou tèt pa-m, m'ap fè yon ti estòp nan Camaguey pou vizite frè ak sè mwen yo ke mwen pa wè depi 4 an. Epi si jou bare m, Osiris ap tou konnen kote pou l vin chache m. Viv Osiris, Aba relijyon.

Tidodo, ou pa gen enpresyon Jaf se doktè ès-chat nan janbe fenèt? Annou bay m'sye lapawòl pou l esplike nou byen jan Osiris avè-l pral pare kalfou a.

Guy

jafrikayiti

Post by jafrikayiti » Tue Jan 16, 2007 6:09 pm

Guy,

Mwen fenk sot pale ak Osiris, misye di m, li pap ka fè anyen pou nou, paske sanble Ayisyen te siyen yon pak ki lakòz se Benoît XVI ki kontwole tout marengwen k ap vole sou teritwa sa a.

Men, Osiris di m konsa, si moun k ap fè plan ale Ayiti nan kad reyinyon WindowsonHaiti a, aksepte pou yo "REJETE" pak orijinal la, limenm li bay garanti, sa ki ka parèt enposib jounen jodi a, tounen posib an 2008.

Kidonk, komisyon pa chay.....mwenmenm ak Maten, nou mache, n ap tann siyon zòt pou nou konnen nan ki direksyon pou nou pike tèt ale.

Mezanmi, kite koze serye, kote Gélin?

Jaf (ak Maten)

Widy

Post by Widy » Tue Jan 16, 2007 6:13 pm

ONE RESPE

Pou dizan WOH, mwen kwè ke se oun biten pou fete menm. Mwen menm an mwen, mwen pa gran jan dè moun, men'm kab pòte konkou mwen o nivo òganizasyoun tanbou pou fete evènman tala.

Diplis ki editè-a konsa li bizwen foukan, mwen kwè sa teke byen si nou te kab fè oun konpilasyoun o nivo kiltirèl e mizikal, padavwa Moun ki si sit la ?

Si pa ègzanp JAF dakò nou sav foure youn de powèm li si tanbou ??? si nou teka fè menm oun video èvè fanm dansèz zòt ki te la nan 1st fwa selebrasyoun woh ( DANS AK TANBOU? kote mwen boun ankò!!!).

Sa se de biten ki fasil a fè e de boug kon Serge Belgrade ki konn tout kalite jan dè moun si la tè, peke ni pwoblèm pou prezante pwodui tala pou distribisyoun li.

Mwen menm an mwen mwen pa mele, m ka jwe tanbou ba tout kalite nèg pa-m e ba tout kalite bòbò kè la tè pòte, si zò konprann kè-m ka wè limit a oun travay konsa, zòt manti.

Konpilasyoun tala ke pe pèmèt nou tou, dè ba editè a oun biten onorifik pou tout travay li fè e ki ke rekonpans ba sa li pòte ak tout koòdinasyoun ki fèt.

Pou dòt detay m ka lese zò wè zò pli plase ki mwen.

Guysanto
Site Admin

Post by Guysanto » Wed Jan 17, 2007 1:12 am

[quote]si moun k ap fè plan ale Ayiti nan kad reyinyon WindowsonHaiti a, aksepte pou yo "REJETE" pak orijinal la, limenm li bay garanti, sa ki ka parèt enposib jounen jodi a, tounen posib an 2008[/quote]
Respè pou ou, Osiris! Men sepandan, lò yon reyinyon ap òganize, gen anpil rezèvasyon ki pou fèt. Gen lajan ki pou met deyò tou, mwen panse. Gen yon lis atis pou envite, ki di fòk ou konnen byen bonè ki lè e ki kote fèt la ap fèt. Li enpòtan pou nou fè sa, si nou vle konkretize rèv la tout bon vre. Epi tou fòk ou konnen konbyen moun ki enterese nan pwojè sa e ki dispoze patisipe.

Ann kontinye brase lide. Mwen pap dekouraje pyèsmoun non, si nou vle reve fòk nou reve de je kale (menm jan nou lapriyè!)

Widy, mwen pa kab tann rankontre avèk ou, boug an mwen. Mwen konnen w'ap soti lwen... men mwen pa konnen si se ou kab soti pi lwen.

Mwen deja wè Manzè Choublak kap danse Tanbou la!

Mwen deja wè Lanmoukaji kab di byen fò: "Respè pou Ayiti!"

Mwen deja wè tam tam detant sou 1330 ak leonel popo.

Mwen deja wè tidodo kab fè konsi l'ap dodo.

Mwen deja wè anpil bagay wi... prete m linèt nou, m'a prete nou linèt pa m.

Jgpalmis

Osiris kòm ou konnen mwen konnen Jaf, di li pou mwen si ou wè m' la

Post by Jgpalmis » Wed Jan 17, 2007 8:46 am

Mwen te oun jan rete an chat pent pou mwen pa kouri di si m'ap la osnon m' pap la. Paske dènye fwa-a, mwen genlè pat mande Osiris sa li wè pou mwen. Fwa sa-a Osiris o ! tande byen wi: " mwen anvi la tout bon vre ". Ou va bay Jaf mesaj la pou mwen, di mwen sa ou wè...Konsa m'a konnen si pou mwen pale ak oun lòt Zotobre ki pou kore pye bannann mwen. Mwen pa pati pou mwen rate kokenn chenn rankont sa-a.

Bon! Osiris ou pa bezwen fache non, se pa menas m'ap fè men ou konprann gen okazyon ki parèt nan lavi-a se apre syèk yo ka tounen e gen delè yo pa tounen.

Nan chache konnen ki kote rankont sa-a ap fèt. Osiris, tanpri sonje moun ki gen pòch "vertigineusement profonde" yo, pou mwen repete ansyen prezidan Gourges :) , pa rete nan bouk la. Kidonk pa fè anyen ki pou bloke wout la souple.

M'ale

Tidodo

Post by Tidodo » Sun Feb 04, 2007 10:32 am

"Tout jwèt se jwèt, kase kou pa ladan l"

Men ta byen renmen ke nou ap fè yon fèt, epi se an Ayiti na l fè l. Malerezman, Ayiti pa pare pou l resevwa envite lan yon fèt tankou dizan WOH lan. Twòp pwoblèm pou òganizasyon, e twòp pwoblèm pou sekirite. Kidonk, nenpòt ki eta lan Etazini an bon pou mwen. An'n pran yon desizyon ki kote lap fèt! Paske, le pli to nou pran desizyon sa, pi bon lap ye pou nou òganize gwo fèt sa.

Serge

Post by Serge » Tue Feb 06, 2007 10:30 pm

Kanmarad,

Se koulye a sèlman mwen fin li tout kominikasyon yo sou koze fèt WHO.

Mwen ta byen renmen selebrasyon sa fèt Ayiti, men pou mwne pale san detou, mwen panko wè lojistik ki pou ta pèmèt nou òganize sa: lajan, lojman, deplasman, kalite aktivite yo elatrye.

Kididonk, lòt opsyon ki rete, se pou fèt la ta fèt sou teritwa Etazini. Lè sa, preferans pa mwen, se pou li ta fèt yon kote ki yon bon jan kominote ayisyen ki aktif, ki abitye fè bagay e ki kapab akeyi WOH korèkteman. Pou bay kèk egzanp: Florida, New York, New Jersey, Boston, Connecticut se de kote mwen pata gen oken pwoblèm ak yo. Mwen sèten gen lòt kote toujou, men, pou mwne li enpòtan pou gen yon bon jan kominote aktif kote fèt la ta fèt. Se sa mwen te gen pou di pou koulye a, paske nou pwal gen pou brase lide anpil sou koze.

Mwen kontan sijesyon Widy sou aspè kiltirèl la anpil anpil, e mwen konsidere sa tankou yon premye eleman konkrè nan pwogram lan. Rès la a vin pita.

Guy, mesaj ou repwodwi de B. ki ta renmen wè yon listwa WOH nan okazyon sa korèk anpil e mwen ta ankouraje w pou koumanse ekri li, paske se ou menm ki mèt koze a e ki pi konen tout demele WOH. Mwen pa mande w ekri yon liv non (sa se pou pita), men yon bon jan rezime konplè ki kapab pibliye. Mwen ta disponib pou ede ladan (tradiksyon, revizyon, elatriye)

Serge

Serge

Post by Serge » Sat Feb 10, 2007 10:11 pm

Guy,

Nan zafè brase lide sou fèt Windows on Haiti, mwen ta renmen koumanse fÈ kèk sijesyon sou pwogram lan pandan nap deside ki kote selebrasyon sa kapab fèt.

1) Fòk nou ta gade pou wè si youn nan espesyalis kreyòl yo kapab vin bay yon bon jan konferans sou evoliyson lang lan: ki kote nou soti, ki kote nou rive, ki kote nou prale, ki enfliyans evoliyson lang lan lakay nou ka genyen sou lòt zile etc. Apre yon seyans kesyon ak repons, nou ta kapab klotire seksyon sa ak kèk pasaj mwen te filme lè mwen te ale nan Kiba gen 3 lane de sa. Mwen ta renmen sitou montre kote yon jen ti moun te bay yon pèfomans dans ak drapo Ayiti a. Se te yon bagay fòmidab. Sa vle di tou fòk nou ta kapab gen aparèy pwojeksyon pou videyo sa, yo bagay ki kapab pwoblematik paske fòk nou ta lwe aparèy sa. Anfen, tou sa se pou sijesyon pou diskisyon.

2) Si nou te ka jwen yon nèg tankou Gage Averil ki ta vin fè yon rale sou mizik ayisyen an. Mwen ta kapab fè yon ti rale tou sou Chronique musicale la: kouman li te parèt, kisa ki te banm lide pou mwen fè li, ki objektif li elatriye. Si lojistik la ta ka pèmèt nou, li ta bon pou nou koòdone espè nan mizik la (Gage Averil oubyen yon lòt moun) pou nou fè yon bon jan prezantasyon ak diferan kalite mizik lakay nou. Natirèlman, sa va posib si nou kapab gen aparèy odyo. Yon lòt depans.......

3) Yon nan rezon mwen te sijere pou reinyon sa ta dwe fèt yon kote ki gen yon kominote ayisyen aktif, se paske nou ka gen posibilite, tankou lane pase, pou nou gen aksè a radyo nan kominote a, yon bagay mwen panse ki enpòtan. Se pou nou deside ki jan nou pwal pwoche reskonsab radyo a pou nou konen ki sa nou vle fè.

Map kanpe la pou koulye a. Mwen ta renmen gen kèk reyaksyon sou sijesyon sa yo. Mwen swete gen lòt mou ki vini ak lòt sijesyon.

Serge

Post by » Fri Nov 02, 2007 7:27 pm

Nearly 9 months have passed since the last communications on this subject. Is anyone still interested?

Post by » Fri Nov 02, 2007 7:30 pm

There are now only 5 months left.

Post Reply